Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Linnéa - 7 oktober 2008 20:40

Grattis mamma på födelsedagen och namnsdagen! Jag skäms! Har  så dåligt med bilder på min mamma... Men det är hon i mitten på det här fotot.

Av Linnéa - 7 oktober 2008 20:36

Jag måste få tag på älgjaktsrapp med "Knutters", som vanligt är jag ju ute i sååå god tid. Ska ha idrott på tema höst i morgon och vad passar bättre än älgjakt? Eleverna ska få göra egna danser till Älgjaktsrapp. KUL! Det tycker iallafall jag om jag får tag i låten.

Av Linnéa - 7 oktober 2008 11:51

Nu är min mage igång och jävlas med mig igen. Den har ju varit bättre i höst men nu verkar det som om det är kört igen. Började i helgen och har hållit på nu i två dagar. Det är ett skit för jag får ju inte vara sjuk, det äventyrar ju mitt jobb. Vet inte vad jag ska göra! känns ganska så hopplöst!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards