Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Linnéa - 3 oktober 2008 23:35

Så fort jag ser ett okänt nummer  på nummerpresentatören, kollar vem det är och blir orolig över vad den personen kan vilja mig. Jag målar fan på vägen på en gång och tror att nu har jag gjort något fel eller något dumt, nu är någon arg på mig. Värst är det om det kan röra mitt jobb. Skit jobbigt.

Av Linnéa - 3 oktober 2008 08:41

Det blev en tös till! Tomas, Elin och Vicktoria fick en liten flicka i går kväll. Vikt och längd är okänd ännu så långe. Tomas ringde på Rickards mobil vid 21.49 då sov Rickard sedan 18.30 så detaljerna uteblev. Det var den sista i raden av alla barn i bekantskapskretsen detta år. Grattis Tomas och Elin till er dotter och Vicktoria till lillasyster! Vicktoria skulle ju bara ha en lillasyster, en lillebror fanns inte med i resonemanget.


(Jag väntar med spänning på Katrin och Carolina nästa år, Carolina får ju en pojk det vet jag ju redan).

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards